aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlara göre Türkiye cennet, 4 4 lük, avrupa bizi kıskanıyor Anca kendilerini kandırıyorlar yazık. Daha konuşmayı bilmiyor gelmiş birde video yapmış çıldırıyorum Videonun yorumlarını sakın ha sakın okumayın IQ'nuz sıfırlanır. O derece yorumlar var.
ya vatos gidiyormuş tekneye yapışıyormuş vatos kessen 4 mili geçemez hız olarak demedimi radar tespit edemiyo ulan dünya üzerinde olmayan teknolojiyi bizde var diyor. rusyayı kör ediyoz adamların altını temizlicez s400 için ya harbiden sokak roportajları var ilave tv , halk ekranı falan orda bitiyorum zaten

kovboy60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu adamlarla aynı dünya da aynı oksijeni soluduğum için utanıyorum...
çok kötü durum