• 15-08-2019, 14:23:11
    #1


    Az önce arkadaş whatsapptan attı yemek boğazımda kaldı Kim yaptı oğlum bunu ya
  • 15-08-2019, 14:25:27
    #2
    Şu hareketiyle kendi ayağına sıktı. Vereceksin hapis cezasını paraya da çevirmeyeceksin akıllanacak.. Unlu olabilir sevilen biri de olabilir ama Benim mac zevkimin 1dk sını bile bölmeye hakkı yok.
  • 15-08-2019, 14:25:51
    #3
    Aman Ali Rıza bey tadımız kaçmasın.
  • 15-08-2019, 14:26:22
    #4
    Ülkemize 100 milyon euro değerinde katma değer sağlayan bir organizasyonda yapılmaması gereken bir hareketti, kötü oldu👎🏼
  • 15-08-2019, 14:27:33
    #5
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu hareketiyle kendi ayağına sıktı. Vereceksin hapis cezasını paraya da çevirmeyeceksin akıllanacak.. Unlu olabilir sevilen biri de olabilir ama Benim mac zevkimin 1dk sını bile bölmeye hakkı yok.
    Valla izlerken şaşırdık hocam bizde. Hayır 4.5 milyon abonesi varmış zaten milli takım reklamında da oynayacakmış. Sponsorlar sayesinde maçada girmiş. Sen bukadar sevilirken f*ck off tişörtüyle sahaya gir dünyaya rezil et bizi... Maçtan soğuduk valla ne küfür etti insanlar..
  • 15-08-2019, 14:36:24
    #6
    kanalı 300 bin abonesi varken keşfetmiştim o zamanlar samimi ve iyi idi para çoğaldıkça bozamaya başladı bu benim görüşüm (özellikle Show tv den aldığı tazminattan sonra)
  • 15-08-2019, 14:37:28
    #7
    Bunu yaptığı kahpelik sayesinde duydum. Youtube'da takip eden varsa çıksın plz. Sağolsun bi bunu yapmamışlardı, bunu da yaptılar.
  • 15-08-2019, 14:38:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bir günde 100 binden fazla abone kaybetti halada kaybediyor.
  • 15-08-2019, 14:39:33
    #9
    M3M4Ti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanalı 300 bin abonesi varken keşfetmiştim o zamanlar samimi ve iyi idi para çoğaldıkça bozamaya başladı bu benim görüşüm (özellikle Show tv den aldığı tazminattan sonra)
    Para her insana yaramaz hocam, çoğu insanı bozar, Allah şaşırtır adamı böyle. Ömür boyu yetecek para kazandın adam gibi değerlendirseydi çok güzel hayatı olurdu. Şimdi sokağa çıkamayacak.. Şahsen yolda görenler dahi saldıracak, saldırmasa bile sözlü tacize uğrayacak.