kanalı 300 bin abonesi varken keşfetmiştim o zamanlar samimi ve iyi idi para çoğaldıkça bozamaya başladı bu benim görüşüm (özellikle Show tv den aldığı tazminattan sonra)
Para her insana yaramaz hocam, çoğu insanı bozar, Allah şaşırtır adamı böyle. Ömür boyu yetecek para kazandın adam gibi değerlendirseydi çok güzel hayatı olurdu. Şimdi sokağa çıkamayacak.. Şahsen yolda görenler dahi saldıracak, saldırmasa bile sözlü tacize uğrayacak.