• 05-08-2008, 17:27:23
    #1
    Merhaba,

    seocu değilim ama işi gücü bırakıp kendi sitelerim için seo kassam nasıl bir günlük planım oldurdu diye düşündüm ve bir plan çıkardım



    08:30 -----> Kahvaltı
    08:45 -----> Günlük internet gazetelerinin takibi
    09:00 ----->İş Başı

    - Günlük email kontrolü ve cevaplanması
    - Sitelere gelen yorum vs. lerin denetimden geçirilmesi
    - Hangi site kaç hit çekmiş kontrolü
    - Hangi site kaç para kazandırmış kontrolü

    09:45 -----> 15 dk r10 molası
    10:00 -----> Her site için 5 ayrı dizine ekleme (belki link değişimide olabilir)
    11:00 -----> Sitelere özgün içerik girme
    12:30 -----> Yemek vs.
    13:15 -----> Hattrick.org molası
    13:45-----> R10 Molası
    14:00-----> Yeni projelerin kodlanması
    17:00-----> Paydos


    sizin listeniz nasıl olurdu ?
  • 05-08-2008, 17:36:42
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    daha çok işi gücü olmayan birinin planına benziyor (bu işi firma olarak yapanları tenzi ediyorum)

    1 Gün içinde sitelerimle ilgilenmem 1 saati geçmez 1-2 saatte haber okurum r10 da takılırım yeter
  • 05-08-2008, 17:42:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha çok işi gücü olmayan birinin planına benziyor (bu işi firma olarak yapanları tenzi ediyorum)

    1 Gün içinde sitelerimle ilgilenmem 1 saati geçmez 1-2 saatte haber okurum r10 da takılırım yeter
    en iyisi de bu zaten bence
  • 05-08-2008, 17:56:01
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha çok işi gücü olmayan birinin planına benziyor (bu işi firma olarak yapanları tenzi ediyorum)

    1 Gün içinde sitelerimle ilgilenmem 1 saati geçmez 1-2 saatte haber okurum r10 da takılırım yeter

    özgün içerik oluşturmakta buna dahil mi ?
  • 05-08-2008, 17:59:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kafama göre walla ama seninki iş değil de sanki Sırf mola olarak geçmiş be kardeş hep mola mola
  • 05-08-2008, 18:02:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ders çalışma programımı hatırladım birden
  • 05-08-2008, 18:04:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Biraz daha planlı olabilirdi sanki
  • 05-08-2008, 18:20:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    güzel
  • 05-08-2008, 18:20:32
    #9
    böyle plan yapmak çok gereksiz ve mantıksız aslında(sözüm meclisten dışarı)
    Biz otobüsmüyüz ya Mesela genellike öğrenci programları şöyledir

    10,00--Kalkış

    11,00--Varış bu ne böyle