Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha çok işi gücü olmayan birinin planına benziyor (bu işi firma olarak yapanları tenzi ediyorum)

1 Gün içinde sitelerimle ilgilenmem 1 saati geçmez 1-2 saatte haber okurum r10 da takılırım yeter
en iyisi de bu zaten bence