O şimdi sırılsıklam aşık
26
●683
- 04-08-2008, 22:35:33Üyeliği durdurulduUtandım konuyu görünce.
İlk gittiğim gün kahve içmiştim sanırım alkollüymüş ismi Irısh Cream
Abartım fazla içmiştim. O arada bi diyaloğumuz oldu.
Git gel derken sanırım bağlandım baya dün itiraf ettim o da beni sevdiğini söyledi.
Darısı hepinizin başına.....
RitEmrE bu arada host işi öldü be kardeşim
- 04-08-2008, 22:41:00Üyeliği durdurulduYok be Emre (: sende yanımdaydın gördün işte. Gözler anlatıyor herşeyi, hal ve hareketler...efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2008, 22:47:31Üyeliği durdurulduEğer geliyorsan buluşalım (: aman beni aşk işlerinize karıştırmayın zararlı çıkarsınız lanetliyim ben. Emre anlatısn. (:xSS-ErrOr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hınzır