Konu
O şimdi sırılsıklam aşık
05-08-2008, 10:33:13
#18
ZorbAA
Abi ben de niye ortalık hostçu kaynıyo diyodum
meğer adamların bi bildiği varmış
yarından tez yok ben de sunucu kiralayıp faaliyet belgesi başvurusunda bulunuyorum