• 02-08-2008, 03:24:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ben zaten anlamıştım.
    Önemli olan ruh güzelliği canım.
    Senden başka kimseyi sevmedim.
    Aaaa.Hoşgeldin.Ben de şimdi sana geliyordum.
    Abi İş Yarın tamam.
    Öğle tatili yapmıyoruz.
    Şimdi ben de seni arayacaktım.
    Orijinal yedek parcası.
    Telefon şehirler arasına kapalı abi be.
    Burada torpil geçmez kardeşim.
    Walla girilmez levhasını görmedim memur bey.
    Yemeğe kalsaydınız.
    Çok üzüldüm.
    Her bedene uyar abla.
    Davetliydik ama gitmedik.
    Kızımızı ne doktorlar ne mühendisler istedi...
    Herkese eşit zam yapıldı.
    Hatırası var.
    Kalbimizde Yaşıyo.
  • 02-08-2008, 15:13:28
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Walla ne oluyor ?
  • 02-08-2008, 17:55:08
    #3
    Şoförlerin "valla" diye tabir ettiği kelime galbia
  • 02-08-2008, 18:19:44
    #4
    birisi yukarıda yazdığım mesajı walla kelimesinin yanlış olduğunu belirtmek amacıyla yazdığım mesajı o amaçla anlaması gerekirken
    Türkçemizi Düzgün Kullan! diye - atmış.ben düzgün kullanıyorumda o arkadaş anlama sorunu mu çekiyor merak ediyorum....
  • 02-08-2008, 18:23:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Basim agriyor.
    Elektrikler kesikti.
  • 02-08-2008, 18:32:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    biz arkadaşız
  • 02-08-2008, 18:41:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    daha ucuzunu bulamassın (:
  • 02-08-2008, 19:04:45
    #8
    Seni seviyorum
  • 02-08-2008, 19:13:02
    #9
    Ben yapmadım