Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
birisi yukarıda yazdığım mesajı walla kelimesinin yanlış olduğunu belirtmek amacıyla yazdığım mesajı o amaçla anlaması gerekirken
Türkçemizi Düzgün Kullan! diye - atmış.ben düzgün kullanıyorumda o arkadaş anlama sorunu mu çekiyor merak ediyorum....