Bende efsane domainler ayirdim kenara ama almadım maalesef bütçem olmadığı için ama büyük kısmı hala duruyor çoğu jenerik kafayı takınca durmak zor oluyor.
Blog için güzel bir domain varsa iletebilirsiniz bende bulamıyorum bir türlü
Geçenlerde bende de vardı durdurabildim sonunda kendimi. Hep düşecek domainlere bakıyordum. Baktım çok kar bırakmıyor ne gerek var. Elimdekileri sıfırlamaya çalışıyorum. Bazılarını kurdum içerik giriyorum