Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçenlerde bende de vardı durdurabildim sonunda kendimi. Hep düşecek domainlere bakıyordum. Baktım çok kar bırakmıyor ne gerek var. Elimdekileri sıfırlamaya çalışıyorum. Bazılarını kurdum içerik giriyorum