Geçenlerde bende de vardı durdurabildim sonunda kendimi. Hep düşecek domainlere bakıyordum. Baktım çok kar bırakmıyor ne gerek var. Elimdekileri sıfırlamaya çalışıyorum. Bazılarını kurdum içerik giriyorum