• 15-06-2019, 14:55:38
    #1
    Selamlar r10 ailesi. Sınava girenler Türkçe soruları ve şıkları için ne düşünüyorsunuz ?

  • 15-06-2019, 14:56:02
    #2
    Allah islah etsin
    • tcaliacarr
    tcaliacarr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-06-2019, 14:57:11
    #3
    Bu sınav aşırı kolay bir sınavdı geçen seneye göre, Türkçe'den 34 tane yaptım.
  • 15-06-2019, 14:57:34
    #4
    bir roman bitirmiş kadar olduk.Sağolsunlar.
  • 15-06-2019, 14:57:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gördüğüm en güzel clickbait 😄
  • 15-06-2019, 14:57:40
    #6
    Cevap C. Tişört var.
  • 15-06-2019, 14:58:24
    #7
    Flexito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sınav aşırı kolay bir sınavdı geçen seneye göre, Türkçe'den 34 tane yaptım.
    Türkçeye ne kadar vakit ayırdınız ?



    birciftmavigoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir roman bitirmiş kadar olduk.Sağolsunlar.
    Sürekli paragraf çözen ve kitap okuyan birisi olmama rağmen paragrafın sonuna geldiğim zaman başını unuttuğumu fark ettim
  • 15-06-2019, 15:00:32
    #8
    Valla normalde Türkçem iyidir ama bu sefer içimden geçtiler. Ben hep 6 şık arasında kalıyordum 😁
  • 15-06-2019, 15:01:24
    #9
    furkan4486 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla normalde Türkçem iyidir ama bu sefer içimden geçtiler. Ben hep 6 şık arasında kalıyordum 😁
    2 şık arasında kalıp yanılmayalım diye 5 şık arasında bırakmayı tercih ettiler bu sefer