furkan4486 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla normalde Türkçem iyidir ama bu sefer içimden geçtiler. Ben hep 6 şık arasında kalıyordum 😁
2 şık arasında kalıp yanılmayalım diye 5 şık arasında bırakmayı tercih ettiler bu sefer