• 29-07-2008, 17:38:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    YILLAR önce bir Karadeniz kasabasında görev yaparken kansızlık nedeniyle başvuran bir hastamı muayene ediyordum.

    Konjoktiva dediğimiz alt göz kapağının içine bakarken, bir yandan da "Amca sende basur var mı?" dedim. Kansızlığın baş sebeplerinden biridir ve Karadeniz'de bu duruma sık sık rastlanır. "Evet" deyince, bir ilaç yazdım.

    Amcanın dışarı çıkarken yanındaki arkadaşına söylediğini hálá hatırlarım.

    "Ne doktormuş be helal olsun! Gözüme baktı,kı..daki basuru anladı..."








    Alıntıdır.
  • 29-07-2008, 17:45:13
    #2
    puhahahaD:
  • 29-07-2008, 18:26:03
    #3
    haha süper koptum
  • 30-07-2008, 02:24:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    johnlocke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha süper koptum
    Bende İlk Okudugumda Yerlere Yattım.Hele birde Doktor Tanıdıgınız Varsa Güzel Espriler Cıkıyor
  • 30-07-2008, 02:26:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ahahahasüper
  • 30-07-2008, 05:25:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hehehe güzelmiş