• 01-06-2019, 11:05:11
    #10
    Problem şu,insanlar videoları cok izlenince kendilerini olmuş sayıyor. Bu yüzden de bu kişiler ne mühendis olmak ister ne doktor. Vasıfsızla ordusu ile kalırız valla
    • silgitsin
    • S3rdaL
    silgitsin ve S3rdaL bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-06-2019, 11:11:21
    #11
    ByCiHaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtuber abinin Gençler diye bahsettiği biz miyiz?
    Bence 0-1 yaş arasına diyor Bu arada intro süper.
  • 02-06-2019, 07:17:59
    #12
    %1 tanıtım
    %99 genşler
  • 02-06-2019, 07:34:58
    #13
    Çocuk kendi çapında eğleniyo ortaya bişeyler koymaya çalışıyo belli ki. Ailesi de kontrollü şekilde bunu sağlıyorsa ne mutlu. Direkt negatife düşmeyin beyler her konuda, hepimiz çocukluk çağlarımızda bu şartlarda olmasa da bişeyler yapmışızdır. Relax olun eğlensin gençler.
  • 02-06-2019, 08:21:17
    #14
    youtube de böyle şeyleri hiç izlemeyen sadece ben mi varım acaba