Çocuk kendi çapında eğleniyo ortaya bişeyler koymaya çalışıyo belli ki. Ailesi de kontrollü şekilde bunu sağlıyorsa ne mutlu. Direkt negatife düşmeyin beyler her konuda, hepimiz çocukluk çağlarımızda bu şartlarda olmasa da bişeyler yapmışızdır. Relax olun eğlensin gençler.