r10.net Marsa Çıkıyor ;)
13
●610
- 28-05-2019, 00:23:30Bakacağız 2020 'yi bekleyelim ve görelim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2019, 00:25:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İnanamıyorum diyenler ciddi mi söylüyor
Tabi ki gerçekten marsa gitmeyeceksiniz, isminizi bi çipin içine yazıp o çipi yollayacaklar. Geçen yıllarda başka bir gezegen için yapmışlardı ona kaydoldum da buna üşendim, gereksiz bir şey 😁