r10.net Marsa Çıkıyor ;)
13
●610
- 28-05-2019, 00:31:05Üyeliği durdurulduuzaylılara isminizi gönderiyorlar arkadaşlar daha sonra uzaylılar bu isimleri bulup tek tek imha edecek sakın yazmayın
- 28-05-2019, 00:31:55https://www.youtube.com/watch?v=2WMrPJFuiikyusufmesci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2019, 00:32:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tabi ki gerçekten marsa gitmeyeceksiniz, isminizi bi çipin içine yazıp o çipi yollayacaklar. Geçen yıllarda başka bir gezegen için yapmışlardı ona kaydoldum da buna üşendim, gereksiz bir şey 😁
