• 26-05-2019, 15:21:07
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Amatör şekilde kayda aldığım şiir kaydımın bir kısmını youtube a yükledim. Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Peşinen teşekkür ederim.


    https://youtu.be/eL6K7eh-xHs
  • 26-05-2019, 16:02:54
    #2
    Şiir güzel, ses güzel... Ekipman ve ses montajı konusunda sıkıntılar var ama onlar teknik düzeltilebilecek şeyler. Tebrik ediyorum hocam güzel.
  • 26-05-2019, 16:12:02
    #3
    hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şiir güzel, ses güzel... Ekipman ve ses montajı konusunda sıkıntılar var ama onlar teknik düzeltilebilecek şeyler. Tebrik ediyorum hocam güzel.
    Hocam telefonun ses kaydedicisiyle kaydettim. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.