Arkadaşlar merhaba. Amatör şekilde kayda aldığım şiir kaydımın bir kısmını youtube a yükledim. Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Peşinen teşekkür ederim.
https://youtu.be/eL6K7eh-xHs
Yeni Şiir Seslendirmem
2
●352
- 26-05-2019, 16:12:02Hocam telefonun ses kaydedicisiyle kaydettim. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle