hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şiir güzel, ses güzel... Ekipman ve ses montajı konusunda sıkıntılar var ama onlar teknik düzeltilebilecek şeyler. Tebrik ediyorum hocam güzel.
Hocam telefonun ses kaydedicisiyle kaydettim. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.