R10 Nasıl Okursunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okursunuz?
28
●
945
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Nasıl Okursunuz?
1
2
3
4
Anket
R10 Terimini Nasıl Okuyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
89
R10 Terimini Nasıl Okuyorsunuz?
reon
%78,65 (
70
Oy)
reyon
%3,37 (
3
Oy)
aron
%17,98 (
16
Oy)
17-04-2019, 15:27:43
#1
gokhanpolat
Evet arkadaşlar r10 adını siz nasıl okuyorsunuz ben "reon"
17-04-2019, 15:28:46
#2
Serhat34
Üyeliği durduruldu
reon diye de doğrusu ar ten
17-04-2019, 15:29:16
#3
Eyupoglu
Y10 diye okuyorum. R yok bende.
17-04-2019, 15:29:51
#4
uckan
Gold üye
rıon
17-04-2019, 15:29:56
#5
bilal
R10 diye okuyom ben
17-04-2019, 15:30:33
#6
Rijndael
Üyeliği durduruldu
turkcede R AR diye okunmayacagina Gore re on diye okuyoruz
17-04-2019, 15:31:05
#7
tuuruls
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
https://www.r10.net/off-topic/184295...uyorsunuz.html
daha önce bu ve benzeri çok konu açıldı. Oradan devam etmenizi öneririm. Hep aynı konular dönüyor böyle olunca.
17-04-2019, 15:31:22
#8
bilal
buluşmalarda bazılar arten diyodu.
17-04-2019, 15:32:19
#9
kadirilhan
aron reon
reon aron
aron reon
hangisinden okursanız okuyun r10 oluyor
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler