Anket R10 Terimini Nasıl Okuyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 89
R10 Terimini Nasıl Okuyorsunuz?
reon
%78,65 (70 Oy)
reyon
%3,37 (3 Oy)
aron
%17,98 (16 Oy)
  • 17-04-2019, 15:27:43
    #1
    Evet arkadaşlar r10 adını siz nasıl okuyorsunuz ben "reon"
  • 17-04-2019, 15:28:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    reon diye de doğrusu ar ten
  • 17-04-2019, 15:29:16
    #3
    Y10 diye okuyorum. R yok bende.
  • 17-04-2019, 15:29:51
    #4
    Gold üye
    rıon
  • 17-04-2019, 15:29:56
    #5
    R10 diye okuyom ben
  • 17-04-2019, 15:30:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    turkcede R AR diye okunmayacagina Gore re on diye okuyoruz
  • 17-04-2019, 15:31:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/off-topic/184295...uyorsunuz.html

    daha önce bu ve benzeri çok konu açıldı. Oradan devam etmenizi öneririm. Hep aynı konular dönüyor böyle olunca.
  • 17-04-2019, 15:31:22
    #8
    buluşmalarda bazılar arten diyodu.
  • 17-04-2019, 15:32:19
    #9
    aron reon
    reon aron
    aron reon
    hangisinden okursanız okuyun r10 oluyor