R10 Nasıl Okursunuz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okursunuz?
28
●
945
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Nasıl Okursunuz?
1
2
3
4
Anket
R10 Terimini Nasıl Okuyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı:
89
R10 Terimini Nasıl Okuyorsunuz?
reon
%78,65 (
70
Oy)
reyon
%3,37 (
3
Oy)
aron
%17,98 (
16
Oy)
17-04-2019, 15:32:23
#10
DenqeSiz
kafam nasıl eser bazen aron bazende reon
17-04-2019, 15:34:55
#11
baymobile
ron
17-04-2019, 15:36:29
#12
phatgit
Ronaldinho
17-04-2019, 15:37:31
#13
aslantr
https://www.youtube.com/watch?v=DqYt8fKFOFs
17-04-2019, 15:38:37
#14
yusufmesci
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
R10aldo diye okumayanda ne biliyim.
17-04-2019, 15:41:58
#15
Daniel1336
6 Ayda bir soruluyor bu ankette bakalım bu sefer hangisi kazanacak
17-04-2019, 15:43:55
#16
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Rion
17-04-2019, 15:48:12
#17
S3rdaL
Üyeliği durduruldu
https://www.r10.net/maxigeyik/483348...uyorsunuz.html
https://www.r10.net/maxigeyik/100801...orsunuz-4.html
https://www.r10.net/off-topic/187227...orsunuz-7.html
Hocam boş zamanınız mı çok acaba? Daha önce onlarca açıldı.
18-04-2019, 09:59:35
#18
gokhanpolat
Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/maxigeyik/483348...uyorsunuz.html
https://www.r10.net/maxigeyik/100801...orsunuz-4.html
https://www.r10.net/off-topic/187227...orsunuz-7.html
Hocam boş zamanınız mı çok acaba? Daha önce onlarca açıldı.
Evet çok, ama mesela sizin gibi muhalefet olmak için konu arayıp linkleri buraya yapıştırcak kadar değil hocam
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler