• 22-07-2008, 03:01:09
    #1

    sizin oralarda sıcakmı ?
    gecenin 3'ünde buz gibi hava olması lazım degilmi
    sırtımdan ter eksik olmadı, allah çalışanlara yardım etsin

    şöyle serinlemek için ucuzundan neler alabiliriz

  • 22-07-2008, 03:03:09
    #2
    hava sıcak.
  • 22-07-2008, 03:06:58
    #3
    Of Soyunmuşum Camdan Fıldır Fıldır Esiyor Kucağıma Almışım 3 Tane İçi Buzlu Şişe
    Donuyorum
  • 22-07-2008, 03:11:44
    #4
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Of Soyunmuşum Camdan Fıldır Fıldır Esiyor Kucağıma Almışım 3 Tane İçi Buzlu Şişe
    Donuyorum
    3 şişede benmi alsam napsam
  • 22-07-2008, 03:13:08
    #5
    Üyeliği durduruldu

    haydi hamama
  • 22-07-2008, 03:14:54
    #6
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 şişede benmi alsam napsam
    Senin Ateşin Çıkmış Sen 5 Tane Al Geçmezse
    Yanıma Uğra
  • 22-07-2008, 03:16:43
    #7
    pöfür pöfür esiyor izmir gaziemir semaları
  • 22-07-2008, 03:18:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kesicen karpuzu alıcan üzümü.. Bide soğuk içki off diyorum başka bişey demiyorum
  • 22-07-2008, 03:22:01
    #9
    ilkerturhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    haydi hamama
    terim geçti
    üstüne birde karpuz üzüm yok ama