Havamı sıcak? benmi yanıyorum:) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Havamı sıcak? benmi yanıyorum:)
12
●
298
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Havamı sıcak? benmi yanıyorum:)
1
2
22-07-2008, 03:01:09
#1
MusLumcu
sizin oralarda sıcakmı ?
gecenin 3'ünde buz gibi hava olması lazım degilmi
sırtımdan ter eksik olmadı, allah çalışanlara yardım etsin
şöyle serinlemek için ucuzundan neler alabiliriz
22-07-2008, 03:03:09
#2
Priapos
hava sıcak.
22-07-2008, 03:06:58
#3
aristotlee
Of Soyunmuşum Camdan Fıldır Fıldır Esiyor Kucağıma Almışım 3 Tane İçi Buzlu Şişe
Donuyorum
22-07-2008, 03:11:44
#4
MusLumcu
aristotlee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Of Soyunmuşum Camdan Fıldır Fıldır Esiyor Kucağıma Almışım 3 Tane İçi Buzlu Şişe
Donuyorum
3 şişede benmi alsam napsam
22-07-2008, 03:13:08
#5
ilkerturhan
Üyeliği durduruldu
haydi hamama
22-07-2008, 03:14:54
#6
aristotlee
MusLumcu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 şişede benmi alsam napsam
Senin Ateşin Çıkmış Sen 5 Tane Al Geçmezse
Yanıma Uğra
22-07-2008, 03:16:43
#7
xlenonz
pöfür pöfür esiyor izmir gaziemir semaları
22-07-2008, 03:18:58
#8
ilkerturhan
Üyeliği durduruldu
kesicen karpuzu alıcan üzümü.. Bide soğuk içki off diyorum başka bişey demiyorum
22-07-2008, 03:22:01
#9
MusLumcu
ilkerturhan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haydi hamama
terim geçti
üstüne birde karpuz
üzüm yok ama
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler