• 22-07-2008, 03:25:44
    #10
    ManuaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim gittiğim hiçbir hamam böyle değildi
    Çünki Türkiyede Böyle Bir Hamam Göremedik
    Adamı Döverler Böyle Yere Girsek
    Parası Olan için Ayrı Tabi
  • 22-07-2008, 03:29:16
    #11
    aristotlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünki Türkiyede Böyle Bir Hamam Göremedik
    Adamı Döverler Böyle Yere Girsek
    Parası Olan için Ayrı Tabi
    gördük kemer 'de
  • 22-07-2008, 03:38:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    İzmir manzarasına karşı oturuyorum sayılır. Diğer odadan full izmir görünüyor püfür püfür
  • 22-07-2008, 03:48:39
    #13
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gördük kemer 'de
    sen git şu kardeşini çagırma öyLemi