• 20-03-2019, 23:11:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu haberdeki hanım arkadaşım, ne kadar alabilir sizce?

    mizahtır.
  • 20-03-2019, 23:15:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Adam doğru demiş böbreğinide alsın rahatlasın.

    Edit resimler bulanıktı bende konunun kaynağına indim :d link https://www.avukatasor.biz/163643/na...-soru?start=10

    kadında buymus
  • 20-03-2019, 23:19:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    7 aylık evli olduğuna göre çocuğu yoktur ve çalışıyorsa yani bir geliri varsa nafaka alamaz çalışmıyorsa eşinin maaşının %50 sini yani 2000 tl isteyemez mahkeme eşinin gelirlerini inceler ona göre nafaka miktarını belirler,düğünde takılan altınlar duruyorsa (evli iken ev ihtiyacı borç vs gerekçe gösterilip bozdurulmadı ise) ve ev eşyasının yarısını alabilir,eşinin otomobili evlilik öncesi alınmış ise hak talep edemez evlilik sırasında alınmış ise yarısını alabilir.
  • 20-03-2019, 23:19:48
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu tür konular genelde sosyal medyaya viral reklam için site sahipleri tarafından oluşturulup servis ediliyor. Kızlar soruyor sitesi bunun en güzel örneğidir. Sosyal medyada trend olduktan sonra haber sitelerine düşüyor.