7 aylık evli olduğuna göre çocuğu yoktur ve çalışıyorsa yani bir geliri varsa nafaka alamaz çalışmıyorsa eşinin maaşının %50 sini yani 2000 tl isteyemez mahkeme eşinin gelirlerini inceler ona göre nafaka miktarını belirler,düğünde takılan altınlar duruyorsa (evli iken ev ihtiyacı borç vs gerekçe gösterilip bozdurulmadı ise) ve ev eşyasının yarısını alabilir,eşinin otomobili evlilik öncesi alınmış ise hak talep edemez evlilik sırasında alınmış ise yarısını alabilir.