• 15-07-2008, 17:17:32
    #1
    Bi blogcu arkadaşla konuşacaktık az önce msnyi açtım baktım arkadaş yok.Neyse dedim indirdim msnyi aşağı.Sonra bi baktım birisi ileti yazıyor.Selam naber napıyon falan diye.Bende bu kişiyi eskiden blogumun bi müdavimi vardı o kişi zannettim.Neyse ben konuşuyorumda konuşuyorum.Adsense hala kullanıyomusun diyorum çocuk o ne, yok kullanmıyorum diyor reklamstore kullanıyomusun diye soruyorum yok diyor.Olum internetten para kazanma işlerini bıraktınmı diyorum.O dediklerin ne.Onları hiç kullanmadım, sen karıştırdın heralde diyor.Ama ben hala hiçbişeyin farkında değilim.Ben hala eskiden blogumun müdavimi olan adamla konuştuğumu sanıyorum.Bana halkalıda havalar nasıl diye soruyo.Benim aklıma ben bu adama nerde oturduğumu daha önce söylememiştim cümlesi geliyor neyse ortamı bozmamak için burası sıcak falan diyorum.

    Çocuk en sonunda bombayı patlatıyor:
    -Bizim sınıftan evlenen kim var?

    Muhahahaha İşte bu cümleden sonra dumur oldum.Meğerse ben 15-20 dakikadır blogumun eski ziyaretçisiyle değil 3 sene önceki sınıf arkadaşımla konuşuyomuşum

    Adamada iki saattir adsenseyi reklamstoreyi anlatıyoruz.

    Ama abicim ben napiyim.Bu çocuk 8-9 aydır msnye girmemiş benim aklıma gelmez.Zaten dışarıdaydım sıcaktan geldim.Kafam karışık.
    Bende msn adresine baktığımda ona benzer başkasının msnsi var onunla karıştırdım.

    Neyse eski okul arkadaşım İsmail den özür diliyorum.Her ne kadar bu forumda olmasa ve bunları okuyamasada. Ben napiyim sıcaktan kafa 2 80 olmuş zaten. Aklımdada başka şeyler var..

    Konuşmada şuan hala devam ediyor ve hala çaktırmadım
  • 15-07-2008, 17:27:37
    #2
    Gökhan ben İsmail.
  • 15-07-2008, 17:29:07
    #3
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan ben İsmail.
    Zuhahaha.Salla salla.O çocuk hayatında forum nedir bilmez
  • 15-07-2008, 17:33:18
    #4
    geçmiş olsun
  • 15-07-2008, 17:37:04
    #5
    hehe bu da sana ders olsun
  • 15-07-2008, 17:58:22
    #6
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zuhahaha.Salla salla.O çocuk hayatında forum nedir bilmez
    Ayıp ediyorsun Gökhan.Bir zamanlar forum nedir bilmeyen bir İsmail vardı,o İsmail'in şimdi ***** siteler zinciri var.
  • 15-07-2008, 18:48:33
    #7
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıp ediyorsun Gökhan.Bir zamanlar forum nedir bilmeyen bir İsmail vardı,o İsmail'in şimdi ***** siteler zinciri var.
    Yok be.Adam msnyi zor açıyo ne forumu
  • 15-07-2008, 19:01:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıp ediyorsun Gökhan.Bir zamanlar forum nedir bilmeyen bir İsmail vardı,o İsmail'in şimdi ***** siteler zinciri var.
    Güzeldi.

    ---

    Gökhan, adaşım... ... İyi ki çaktırmamışsın.
  • 15-07-2008, 21:11:47
    #9
    en güzeli çaktırmamak