zlatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayıp ediyorsun Gökhan.Bir zamanlar forum nedir bilmeyen bir İsmail vardı,o İsmail'in şimdi ***** siteler zinciri var.
Güzeldi.

---

Gökhan, adaşım... ... İyi ki çaktırmamışsın.