Her takılıp düştüğünde biraz daha yıpranıyorsun, yıprandıktan sonra artık her konuda vazgeçme isteği oluşuyor.. Bundan önce çok büyük hayaller kurardım arasında gerçekleştirdiklerim var mı? Var. Ama bi o kadar da gerçekleştiremediğim hayaller var ve yıprattılar bu sebepten ötürü şuan da hayallerim bir adım ileride oluyor ve ben o adımı atmak için gün sayıyor oluyorum.
Hırslı biriyim, bazende bu özelliğim mi diyim huyum mu diyim bilemiyorum ama hırsım yüzünden başlamadan bitirmek zorunda kaldığım çok şey oldu, her insanda çok farklı ben takılıp düşersem daha hırslı kalkarım tabi aslında iyi birşey değil bu ama ne yapalım huylu huyundan vazgeçemiyor