en güzelide engelsiz yürümek değilde, takılıp düğtüğünde tekrar kaldığın yerdem dimdik bir adım ileriyi hayal etmeye devam etmek olucaktır sanırım
Her takılıp düştüğünde biraz daha yıpranıyorsun, yıprandıktan sonra artık her konuda vazgeçme isteği oluşuyor.. Bundan önce çok büyük hayaller kurardım arasında gerçekleştirdiklerim var mı? Var. Ama bi o kadar da gerçekleştiremediğim hayaller var ve yıprattılar bu sebepten ötürü şuan da hayallerim bir adım ileride oluyor ve ben o adımı atmak için gün sayıyor oluyorum.