Japon yapıştırıcısı :)
14
●497
- 06-02-2019, 13:10:51vakti zamanında 2. dünya savaşlarında iki japon askeri amerikalıların eline esir düşer. amerikalılar bu 2 askerin ellerini bağlayıp sonra da koli bandıyla ikisini birbirine bantlar. 1 gün kadar böyle kalırlar. sonra bandı çıkardıklarında banttaki kimyasal sıvı japonların üzerinde kalır. temizlemeye çalışırlar ama o kaadar kuvvetli bi maddedir ki bi türlü çıkmaz. o dönem o marka bantlarda kullanılan madde ayrıştırılır ve yapıştırıcı üretilir. adı da japon yapıştırıcısı olarak kalır.
- 06-02-2019, 13:16:38Filmini yapmaları lazımberkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yazdın hocam