• 06-02-2019, 12:44:37
    #1
    Japon yapıştırıcısını Amerikalıların bulduğunu öğrendiğimden beri hayata bakış açım değişti
  • 06-02-2019, 12:46:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Öylemiymiş bende yıkıldım.
  • 06-02-2019, 12:47:16
    #3
    Ben alıştım hepsi böyle çünkü
  • 06-02-2019, 12:51:53
    #4
    Olmadı bu.
  • 06-02-2019, 12:52:41
    #5
    Hacı şakir sabunda israil malı.
  • 06-02-2019, 12:58:50
    #6
    Üzdü
  • 06-02-2019, 13:01:19
    #7
    Bütün büyü bozuldu
  • 06-02-2019, 13:10:51
    #8
    vakti zamanında 2. dünya savaşlarında iki japon askeri amerikalıların eline esir düşer. amerikalılar bu 2 askerin ellerini bağlayıp sonra da koli bandıyla ikisini birbirine bantlar. 1 gün kadar böyle kalırlar. sonra bandı çıkardıklarında banttaki kimyasal sıvı japonların üzerinde kalır. temizlemeye çalışırlar ama o kaadar kuvvetli bi maddedir ki bi türlü çıkmaz. o dönem o marka bantlarda kullanılan madde ayrıştırılır ve yapıştırıcı üretilir. adı da japon yapıştırıcısı olarak kalır.
  • 06-02-2019, 13:16:38
    #9
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vakti zamanında 2. dünya savaşlarında iki japon askeri amerikalıların eline esir düşer. amerikalılar bu 2 askerin ellerini bağlayıp sonra da koli bandıyla ikisini birbirine bantlar. 1 gün kadar böyle kalırlar. sonra bandı çıkardıklarında banttaki kimyasal sıvı japonların üzerinde kalır. temizlemeye çalışırlar ama o kaadar kuvvetli bi maddedir ki bi türlü çıkmaz. o dönem o marka bantlarda kullanılan madde ayrıştırılır ve yapıştırıcı üretilir. adı da japon yapıştırıcısı olarak kalır.
    Filmini yapmaları lazım ne yazdın hocam