berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vakti zamanında 2. dünya savaşlarında iki japon askeri amerikalıların eline esir düşer. amerikalılar bu 2 askerin ellerini bağlayıp sonra da koli bandıyla ikisini birbirine bantlar. 1 gün kadar böyle kalırlar. sonra bandı çıkardıklarında banttaki kimyasal sıvı japonların üzerinde kalır. temizlemeye çalışırlar ama o kaadar kuvvetli bi maddedir ki bi türlü çıkmaz. o dönem o marka bantlarda kullanılan madde ayrıştırılır ve yapıştırıcı üretilir. adı da japon yapıştırıcısı olarak kalır.
Filmini yapmaları lazım ne yazdın hocam