• 07-01-2019, 18:53:05
    #1
    Adamların cidden ayarı yok 380 metrelik dünyanın en yüksek elektrik aktarım kulelerini tamamladılar, hattan 500 bin volt geçecek,devasa bir yapı.

    https://www.facebook.com/watch/?v=273902856638684


    https://www.youtube.com/watch?v=q0Op9Hmmpik
  • 07-01-2019, 18:55:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu gun bi video izledimde dunyanin en tehlikeli dagimi ne oluyor tam unutum ismini vallaha izlerken korktum
  • 07-01-2019, 18:57:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bu kuleyi ne yapacaksınız ki? Daha doğru düzgün yolları yok(!) Bizim devletimiz de yol yapıyor. Yol daha önemli sonuçta yıl oldu 2019 bunları yapmak normal birşey. Madem o kadar iyiler yol yapsınlar da görelim. (!)
  • 07-01-2019, 19:04:43
    #4
    ne ise yariyor bu?
  • 07-01-2019, 19:06:00
    #5
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne ise yariyor bu?
    Yüksek gerilim hattı.

    Hem gerilim yüksek hem kendi yüksek
  • 07-01-2019, 19:28:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    harbiden ne işe yarıyor
  • 07-01-2019, 19:39:56
    #7
    Çindeki elektrik enerjisinin %80+ sının barajlardan elden edildiğini varsayarsak bunları taşımak için işte böyle devasa direkler gerekiyor. Bize lazım değil bunlardan çünkü bunun binde birini falan üretiyoruzdur, onu da tahta direkler bile taşır.
  • 07-01-2019, 19:51:38
    #8
    hhbozlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çindeki elektrik enerjisinin %80+ sının barajlardan elden edildiğini varsayarsak bunları taşımak için işte böyle devasa direkler gerekiyor. Bize lazım değil bunlardan çünkü bunun binde birini falan üretiyoruzdur, onu da tahta direkler bile taşır.
    Nükleer, termik santrallerde üretilen elektrik neyle taşınıyor hocam kovayla mı Bizde de var bu voltajlara yakın hatlar

    Direklerin yüksek olmasının nedeni tam o değil aslında yani yüksek olmasıyla ilettiği güç arasında bi bağlantı yok 50 metre de olabilirdi,Bu direkler 2600 metre genişliğinde yoğun gemi trafiğine sahip bir boğazın üstünden geçiyor, boğazdan çok yüksek gemilerin de geçmesi nedeniyle mecburen direkleri normalin çok üstünde büyük yapmak zorunda kaldılar.
  • 07-01-2019, 19:52:24
    #9
    o ne ki? türkiye nin bir yolu edermi? .d