• 11-07-2008, 17:13:11
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kavga çıktı odada.
  • 11-07-2008, 19:16:00
    #29
    Üyeliği durduruldu
    hadi gelsin birileri ben giriom
  • 11-07-2008, 19:27:31
    #30
    Üyeliği durduruldu
    keşke burda da oda isimleri domain gibi önemli olsa.
  • 11-07-2008, 20:35:22
    #31
    giriyorum ben tekrar. var mı gelen?
  • 11-07-2008, 20:59:54
    #32
    e hadi girdim yok mu gelen
  • 11-07-2008, 21:44:38
    #33
    bende geldim kim var kim yok hdi gelin bekliyorum
  • 11-07-2008, 21:46:21
    #34
    göremedim akmaster?
  • 11-07-2008, 21:48:39
    #35
    uskatarik olarak girdimde burda ingilizler vary aw
  • 11-07-2008, 21:51:16
    #36
    verdiğim linkten girmemişsin öyleyse ya bizim odada bir ben varım şu anda