• 11-07-2008, 12:32:06
    #19
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Geliyorum
  • 11-07-2008, 13:43:32
    #20
    benim makinayıda çok kasıyor
  • 11-07-2008, 16:45:09
    #21
    var mı kimse giriyorum ben
  • 11-07-2008, 16:46:13
    #22
    Üyeliği durduruldu
    dur bende geliorum
  • 11-07-2008, 16:47:14
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kuruyorum bakalım programı. Neymiş bi göz atalım.
  • 11-07-2008, 16:48:56
    #24
    odaya bi haller olmuş herşey yan falan dönmüş daha ciddi bir ortam mı kursam?
  • 11-07-2008, 16:51:50
    #25
    Ne denediysem "That ID is already taken." diyor meret.
  • 11-07-2008, 17:01:16
    #26
    gelin hadi var birkaç kişi
  • 11-07-2008, 17:07:59
    #27
    Davay davay 🌹
    Yüklenmiyor ki