• 03-01-2019, 20:47:54
    #1
    Yılbaşı için R10 üyelerine özel o kadar kişi çekiliş yaptı bunun için herkese teşekkür ediyorum. O kadar çekilişe katılıp birini kazanamamak ... benim gibi olanlar seri üzgün atsın
  • 03-01-2019, 20:49:18
    #2
    Aga be yak yak yak

    Şaka bir yana bende hiç bir şey kazanamadım
  • 03-01-2019, 20:53:22
    #3
    Benim çekiliş olduğundan haberim bile yoktu Geceye kadar 2019 tasarımlarını yetiştirmekle uğraştım
  • 03-01-2019, 20:53:42
    #4
    12 senelik r10 gecmisim de insan bir sakız dahi kazanamaz mi yav
  • 03-01-2019, 20:55:21
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Bahtsızım bedevi gibi hissediyorum kendimi 😁😁😁
  • 03-01-2019, 20:56:19
    #6
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 senelik r10 gecmisim de insan bir sakız dahi kazanamaz mi yav
    Çok beklemişsiniz adresinizi atın bizden size bir kutu sakız + eti pop kek + biskrem. 🙃
  • 03-01-2019, 20:57:13
    #7
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok beklemişsiniz adresinizi atın bizden size bir kutu sakız + eti pop kek + biskrem. 🙃
    Poşet parasıda benden.
  • 03-01-2019, 20:57:24
    #8
    bildirim gelmediğine göre kazanmadım heralde
  • 03-01-2019, 20:57:55
    #9
    😞😞😞😞😞😞😞😞