Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 senelik r10 gecmisim de insan bir sakız dahi kazanamaz mi yav
Çok beklemişsiniz adresinizi atın bizden size bir kutu sakız + eti pop kek + biskrem. 🙃