• 03-01-2019, 00:23:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Öyle marketlere girin doldurun doldurun almayın..
  • 03-01-2019, 00:54:28
    #11
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam efsanesiniz ya Bu fikir hoşuma gitti.
    Hocam böyle böyle büyük firmalar elbet ücretsiz bir şeyler verecekler 😂
  • 03-01-2019, 08:20:21
    #12
    Sırf poşet davasına tepkinizi sadece kasada abartmayın lütfen. Kasiyer de insan ve onun kazancı değil unutmayın.
  • 03-01-2019, 22:14:34
    #13
    Bu ve benzeri hareketlerle sadece orada çalışan işçiyi mağdur edersiniz. Bir aralarda kapıya hamburger siparişi verip kapıda iptal eden bir tip vardı sosyal medyada. Ne oldu ? İşçi eziyet çekti sadece. Yapmayın. Tepki böyle gösterilmez.