Bu ve benzeri hareketlerle sadece orada çalışan işçiyi mağdur edersiniz. Bir aralarda kapıya hamburger siparişi verip kapıda iptal eden bir tip vardı sosyal medyada. Ne oldu ? İşçi eziyet çekti sadece. Yapmayın. Tepki böyle gösterilmez.