R10.NET Aynısından İstiyorum
24
●1.324
- 18-12-2018, 20:50:19kurban olduğum allahım sana sonsuz sükürler olsun yarabi hakkında sual olmaz ama yaratıyon bari gözet biz aciz kullarını
- 18-12-2018, 20:50:56r10 satlık ben satabilirim sana ama 20 olmaz biraz çıkkkk hadi çık çıkk anlaşıcaz senle hadi çıkk
amin ecmain..hahahahsonmohikan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

