• 09-12-2018, 03:22:02
    #19
    ceo olmaz mı?
  • 09-12-2018, 03:25:32
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori maxigeyik olmasa ciddiye alan cok olur. Vakti zamaninda olduda. İlk sira garantili seocular, kazanc garantili nicheciler, taktik satanlar, hali kilim yolluk kenari yapanlar
    hocam bilerek maxigeyik'e açtım ama bazen ciddiye alan oluyor şaşırıyorum bi tane instagram kullanıcı adı alma taktiği satan sözüm ona "taktikçi" vardı. konusunun altına twitter kullanıcı adı alma taktiğiyle takas var mı diye yazdım. 4-5 saat sonra pm geldi "%100 alıyor musun fiyat nedir" diye.. Cidden şaşırdım hiç beklemiyodum hani ironi nedir nasıl yapılır ustası değilim ama belli başlı noktalar var anlamak için bunu göremiyolar
  • 09-12-2018, 10:48:57
    #21
    Gerçek SEO culara büyük saygım var
  • 09-12-2018, 21:49:16
    #22
    hocam seo ile ceo arasında fark nedir ?
  • 10-12-2018, 15:39:47
    #23
    KilincBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam seo ile ceo arasında fark nedir ?
    ikiside aynı. kelime oyunu yabmayı sevenler ceo diyo kendine, diğerleri seo ama ben sio diyorum çünkü türkçe okunuşu bu
  • 10-12-2018, 15:42:29
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bayağı trollemeceler ama iyi bir reklam taktiğidir bu da...
  • 10-12-2018, 15:43:17
    #25
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayağı trollemeceler ama iyi bir reklam taktiğidir bu da...
    oo