AÇILINNNNNN... Ben SEO'cuyum !
24
●1.333
- 09-12-2018, 03:25:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam bilerek maxigeyik'e açtım ama bazen ciddiye alan oluyor şaşırıyorum bi tane instagram kullanıcı adı alma taktiği satan sözüm ona "taktikçi" vardı. konusunun altına twitter kullanıcı adı alma taktiğiyle takas var mı diye yazdım. 4-5 saat sonra pm geldi "%100 alıyor musun fiyat nedir" diye.. Cidden şaşırdım hiç beklemiyodum hani ironi nedir nasıl yapılır ustası değilim ama belli başlı noktalar var anlamak için bunu göremiyolarF.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2018, 15:39:47ikiside aynı. kelime oyunu yabmayı sevenler ceo diyo kendine, diğerleri seo ama ben sio diyorum çünkü türkçe okunuşu buKilincBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle