• 05-07-2008, 23:29:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Topluca mail çeken bir arkadastan bana gelen bir mail. r10da paylaşayım dedim.
    ####
    > *işte aradığım kız...*
    >
    > İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı.
    > Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir
    > türlü bulamadı.
    > Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?'
    > Onun tam aradığım kız olduğuna karar verdim.
    >
    >
    >
    > *Bilinçli Tüketici...*
    >
    > Bilinçli tüketim, bilinçli üretimle olur 18.000 YTL
    > kredi kartı borcum
    > olduğunu öğrenen babamın ilk tepkisi; 'Keşke
    > korunsaydım'.
    >
    >
    > **6. His**
    >
    > 6. His filmini izledin mi dedim. Hayır ama çok övdüler
    > dedi. Bende filmin
    > CD'si var, istersen vereyim izle, ben de çok beğendim
    > dedim. Şimdi
    > izlersem bir şey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem lazım
    > önce dedi.
    > Sustum. Gülmedim bile. Artık görüşmüyoruz.
    >
    >
    >
    > **Öncelik**
    >
    > Evlenmeyi düşündüğü erkek arkadaşının
    > ''benden önce biriyle oldun mu?''
    > sorusuna, ''buraya gelmeden önce mi?''
    > cevabını vererek evlilik umutlarını
    > magmalara atan hatunun gerçek sarışın olduğunu
    > söylememe bilmem gerek
    > kaldı mı?
    >
    >
    >
    > **Çaylar demli olsun**
    >
    > Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum.
    > Yaşlı amca hanımına
    > şöyle dedi: 'Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa
    > çay demleriz.' Hala
    > gülmekteyim.
    >
    >
    >
    > **Maalesef Kaybettik**
    >
    > Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil
    > servisine taşıyan,
    > ancak yarım saat sonra doktorun 'maalesef annenizi
    > kaybettik' demesiyle
    > annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine
    > 'ulan nasıl kaybedersiniz
    > koca kadını daha demin buradaydı!' deyip doktoru bir
    > güzel döven
    > komşularım var duyurulur...
    >
    >
    >
    > **Ramazan geldi **
    >
    > Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli
    > beri, orucu
    > bozulmasın diye bana ''kanka'' diyor ya...
    >
    >
    >
    >
    >
    > **Danger**
    >
    > Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki 'DANGER'
    > yazısını görüp de
    > 'Allah'ın akıllısı, tanker yazacağına danger
    > yazmış' diyen ve arkasından
    > kahkahalarla gülen teyzemi nerelere göndersem acaba?
    >
    >
    >
    >
    > **Çevir çevir***
    >
    > Bu zamana kadar hiçbir şeyi alkışlatamamıştım
    > kısmet bugüneymiş. Lütfen o
    > büyük alkışlarınız pilota 'Uçağı kıbleye
    > çevirin, namaz kılacağım' diyen
    > gurbetçi vatandaşımıza gelsin. Haberi gördüğümde
    > ben öyle yaptım da.
  • 05-07-2008, 23:33:05
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel miş
    *işte aradığım kız...*
    >
    > İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı.
    > Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir
    > türlü bulamadı.
    > Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?'
    > Onun tam aradığım kız olduğuna karar verdim.
    Bu Kısımdaki Kız sanırım sarışın ve mavi gözlü :O)
  • 05-07-2008, 23:37:16
    #3
    Ben bunda kırıldım.
    > **Danger**
    >
    > Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki 'DANGER'
    > yazısını görüp de
    > 'Allah'ın akıllısı, tanker yazacağına danger
    > yazmış' diyen ve arkasından
    > kahkahalarla gülen teyzemi nerelere göndersem acaba?
  • 06-07-2008, 00:59:40
    #4
    Alıntı
    > **Maalesef Kaybettik**
    >
    > Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil
    > servisine taşıyan,
    > ancak yarım saat sonra doktorun 'maalesef annenizi
    > kaybettik' demesiyle
    > annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine
    > 'ulan nasıl kaybedersiniz
    > koca kadını daha demin buradaydı!' deyip doktoru bir
    > güzel döven
    > komşularım var duyurulur...
    burası çok komik