
Güzel miş
*işte aradığım kız...*
>
> İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı.
> Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir
> türlü bulamadı.
> Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?'
> Onun tam aradığım kız olduğuna karar verdim.
Bu Kısımdaki Kız sanırım sarışın ve mavi gözlü :O)