• 22-11-2018, 00:16:13
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaç dakika olmuş daha ortada link yok, ayıptır.
  • 22-11-2018, 00:18:24
    #20
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç dakika olmuş daha ortada link yok, ayıptır.
    hocam dur akrabalara haber saldım şuana kadar 63 tane ayponumuz oldu ev alıcaz kargolar geldikten sonra.
    işim bitince link eklerim.
  • 22-11-2018, 00:18:25
    #21
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az telefon kalmış arkadaşlarıma atıcam link onlar alsın birazda





    Linki satıyorum 100 tl
    bence değer
    Haydaa hani bedava idi, İphone X'im olacaktı ne güzel
  • 22-11-2018, 00:32:54
    #22
    Bugün dolandırılmamıştım. Teşekkürler. Artık huzur içinde uyuyabilirim.
  • 22-11-2018, 00:42:25
    #23
    Baba bende kredi kartı yok. Böbrek piyasasında benim böbrekler iyi iş yapıyor. Bol su içilmiş az kullanılmış. Kart yerine böbrek göndersem bana da beleş gönderir misiniz? Kart çalışıyor mu diye bakmak yerine böbrek sağlam mı bakarsınız. Pilis abi lütfen.
  • 22-11-2018, 00:53:30
    #24
    bende dijital kredi kartı yok, suntadan yaptıklarım sayılır mı ?
    üstüne kabartma ile numara bile yazdım.

    EEe hani hala link yok ?
  • 22-11-2018, 00:55:19
    #25
    hemen refinizle üye olup, tüm kredi kartlarımla alışveriş yapayım.
  • 22-11-2018, 00:56:47
    #26
    Sanal kart yerine kendi kartınızı kullanma kerizliğini yaparsanız, kusura bakmayın zaten sa""ksınız. Kullan sanal kartı dene şansını.
  • 22-11-2018, 01:06:22
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Acil dolandırılma ihtiyacımı karşılamak için buradayım. Günlük dozumu almaya geldim. 1 doz k.kartı boşaltma alabilir miyim?