Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az telefon kalmış arkadaşlarıma atıcam link onlar alsın birazda





Linki satıyorum 100 tl
bence değer
Haydaa hani bedava idi, İphone X'im olacaktı ne güzel