• 19-11-2018, 23:29:33
    #1
    Hep merak etmişimdir... Bir sabah uyandınız ve ortada Google gibi büyük platformlar yok. Ben şahsen o şaşkınlık ile ne yapıcağımı bilemeden kafayı yerdim. Sizler ne yapardınız ?
  • 19-11-2018, 23:31:11
    #2
    İşte o zaman yerli arama motoru projesi tutabilirdi. Kafayı yemeyi bir kenara bırakıp girişimci ruhumla hareket eder ve Google'ın yerini almaya çalışırdım.
  • 19-11-2018, 23:31:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hemen domaini reglerdim
  • 19-11-2018, 23:31:33
    #4
    Kendi siteme girer adsense duruyor mu diye bakarim
  • 19-11-2018, 23:32:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Rüyadan çıkmaya çalışırdım.
  • 19-11-2018, 23:33:02
    #6
    Sahi, bir Geliyoo vardı; ne oldu ona?
  • 19-11-2018, 23:33:29
    #7
    İnternetim kesilince elim ayagım titriyor sen kalkmışssın google diyorsun
  • 19-11-2018, 23:37:52
    #8
    işte ozaman bizde ölmüş oluruz heralde
  • 19-11-2018, 23:39:02
    #9
    Dünyanın en büyük adsense gelirli sitelerin bir anda gelirinin kesildiğini düşünsenize arkadaşlar