Mesajları okuyunca şu yazı aklıma geldi
Uyarı: Yazı sanırım 2004 yılı civarı yazılmıştı bundan dolayı kafanız karışmasın.
----------------------------------------------------------------------------------
Düşünün bir sabah memleket halinde kalkıyoruz ve bir de bakıyoruz ki tüm dünya sular altında kalmış.
Su üstünde kalan tek kara parçası var. O da Türkiye. Koca gezegende bizden başka kimse kalmamış. Dünya nüfusu 70 milyon.
Buyurun bakalım ilk tepkiler ne olurdu dersiniz ?.
"Ulan tam da 'Uluslararası İlişkiler' bölümünü kazandıydık. Şansa bak!"
"İhracatımızın düşmesi, hatta bitmesi ekonomik göstergeleri de olumsuz etkiliyor haliyle..."
"Artık turizm patlasa patlasa içimizde patlar abi!"
"Sevgili Ağrılı hemşehrilerim, artik dünyanın en yüksek tepesi bizim ilimizin hudutları içinde. Hepimize kutlu olsun!!"
"Burdur olarak ülke olmak istiyoruz dersek çok mu garip karşılanır Vali Bey?..."
"Aaa! Yavru vatan da gitmiş. Olsun... Bizde bu azim bu sevgi varken yine yavrularız.. Rauf Bey bugünleri görseydi keşke..."
"Bakanlar Kurulu kararı ile kara sularımızı 12 bin mile çıkarıyoruz..."
"Türk'ün Türk'ten başka dostu yok derlerdi de...inanmazdım"
"Stratejik açıdan da bi önemimiz kalmadı. Ne açıdan övünücez peki biz simdi!"
"Ulan tam da NBA'da draft edildiydim. Sansa bak..."
"Aziz Bey, Rüştü yüzme biliyordu değil mi?"
"Fenerbahçe de dünya klasmanında bi takım olabildi sonunda"
"Biz demiştik ama Ortega'nın futbol hayatini bitiririz diye..."
"Başkent Ankara'nın ismini de Anakara olarak değiştirelim oldu olacak..."
"Hastiiirr.. Seneye takıma Alex'i transfer edecektik be!!"
"Apo'nun ağlaması durmak bilmiyor efendim..."
"Tayyip Bey müjde müjde! Dünyada bizdekiler dışında at kalmadı efendim..."
"Abi yemişim Halikarnasını, Barlar sokağını! Bodrum Helga'sız Emma'sız çekilir mi simdi yaa!"
"Kurt hikayesi artik inandırıcı olmaz. Tarih kitaplarında da değişiklik yapmak lazım simdi. Yaz bakalım: Orta-Asya Denizi'nden Anadolu'ya gelirken Türkler'e bir yunus yol gösterdi..."
"Heyooo!! Dünya Coğrafyasından yırttık oğlum! Dersler boş geçicek."
"Ah be Orhan Abi! Batsın bu dünya deyip durdun! Bilmiyo musun Türk'e bişey olmaz.. Al buyur! Kaldık bi başımıza iste!"
"Duydun mu Miralay Suphi Bey, düşmanın tamamı denize dökülmüş sonunda..."
"Ben şimdi nereme sokucam bu Green Card'i laann?"
"Abi Edirne'den Ardahan'a gidilir mi be? Dünyanın yolu!!!"
"Çekilişte gemiyle dünya seyahati mi kazanmışım? Gidin başkasıyla kafa bulun ***.."
"Ulan simdi isin yoksa 4 yılda bir Olimpiyat düzenle dur."
"Amma balık yeriz artik bee!!"

Durun şuna bir kou açayım sizden gelen tepkilere bakayım.