banlandığımı gördüm..
68
●2.512
- 05-07-2008, 11:45:57Sınırsızmı ne yaptı bu adam r10 un domainlerini falan mı ele geçirmeye çalıştı ddos falanmı attı birinimi dolandırdı ki sınırsız banlandı
- 05-07-2008, 11:48:12Vay be .. Demekki burdan şunu öğreniyoruz ;
"Rüyalarımız bir gün gerçek olabilir"
eyçti - 05-07-2008, 11:55:38RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır.Datacenter bölümünde bir kaç kişiyle tartıştığı için ban yedi.

