banlandığımı gördüm.. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
banlandığımı gördüm..
68
●
2.512
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
banlandığımı gördüm..
1
2
3
4
5
6
7
8
04-07-2008, 21:00:24
#19
burak_cezaaa
Severim diyenlerden biride benim o ankette.
Bana bi vps verirsin artık
04-07-2008, 22:08:11
#20
by_wirus
radmin r10a atılan botnet lerin senin yaptığını öğrendi dua et gerçektede öğrenmesin :P
05-07-2008, 10:54:15
#21
Red John
Üyeliği durduruldu
Banlanmış Ufuk Gedik rüyası gerçek mi oldu ne...
05-07-2008, 10:56:28
#22
gangan
hakketten niye banlandı acaba
05-07-2008, 11:14:33
#23
Kerem
Hem de sınırsız banlanmış Ufuk. Sınırsız banlanmayı hakedecek ne yaptı onu anlamıyorum, bu forumda sınırsız banlanmayı hakedip de banlanmayan nice kişiler varken, UfukGedik gibi birisi nasıl oluyor da sınırsız banlanıyor ona aklım ermiyor...
05-07-2008, 11:22:58
#24
Outface
Şaka mı bu ?
05-07-2008, 11:26:52
#25
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu bir şaka bence. Sınırsız banlanmasına sebep olacak birşey yapacağını sanmıyorum.
05-07-2008, 11:43:52
#26
ShiftTasarim
Üyeliği durduruldu
Biri Ufuğu uyandırsın
05-07-2008, 11:45:56
#27
google
Üyeliği durduruldu
muhahahaha
al sana ban
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler